Sunday, March 1, 2009

reply to daj's post.

pemberitahuan!
adegan dan aksi-aksi tolak kepale, geletek, tumbok tgn dan sebagainye terjadi pabila mereka hilang pertimbangan.
fyi aku x tahan kene geletek, sempot terok. rase seperti putus urat nafas ke jantong.
aku mengadu kat saeda, tp die hanye mampu geletek dan tumbok2 manje kat yeen. x bestnye. x puas ati. hehe..

dan tibe part pale dat singgah kat peha saeda serius aku x perasan.
kalo aku perasan sblm die singgah kat peha saeda jawapan "dude dude.. awek gua dude", laju je aku sebut berbanding kejadian mlm tu.
tp tak mengape, lengkali bile mereka hilang pertimbangan dan saeda ade di sisi. akan ku asing dahulu saeda dari mereka ini. bahaye wooo!
mmg gaye pemikiran aku bebas tp takde laa sampai mahu biarkan peha kekasih disinggah kepale lelaki selain aku. tak dapat dude!






thx to dat n yeen kasi tompang menyegarkan dan merehatkan badan aku :)



btw, smart pic beg n kasot aku yg berbau stoken itu! nak wat camne.. da nak busuk.

3 comments:

Saeda Sakinah said...

teharu la bb bc u tulis cm nie..
heheh..

luv u so much!
<3,mmuuahhh!

Flyin' Fawaz said...

terharu?
hal kecik je.. ngee...

coin-operated daj said...

miaosentuh pun kalo bagi!
haha